Monday, November 29, 2010

Report : Kelas bake & deco basic cupcake for beginners (14 November 2010)

Assalamualaikum wrh :)

Alhamdulillah..akhirnya kelas bake & deco basic cupcakes (1st batch) saya yang pertama kalinya telah selamat berjalan seperti yang dijadualkan (14 November 2010). Kelas disertai oleh Zatil Amali (Puchong), Kak Saliza (Bangi), Naimah (Bandar Tasik Selatan) dan adik saya, Zahirah. Pengalaman pertama mengajar secara hands-on tentang cupcake (dari membancuh adunan sehingga mendeko cupcake) amat2 saya hargai..Terima kasih byk2 kepada kawan2 yang sudi belajar dengan saya. Saya juga masih belajar untuk memperbaiki skill2 yang ada :)

Jom kita tengok gambar2 sekitar kelas :)


Naimah dan adik saya, Zahirah :)


Hasil tangan Zatil Amali :)

Hasil tangan Kak Saliza :)

Hasil tangan Naimah :)

Hasil tangan Zahirah :)

Dari kiri : Zatil Amali, Kak Saliza dan Naimah

Terima kasih semua :)

klik link ini untuk info kelas

- citarasa ummi -

No comments:

Post a Comment